Dažniausiai užduodami klausimai

Klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu

Aktuali informacija

  • Kaip užpildyti finansavimo paraišką?

    Dėl naujo finansavimo paraišką galite pildyti internetu www.mogo.lt. Užpildę paraišką, patvirtinkite savo tapatybę naudojantis „Smart-ID“ ar PIN generatoriumi. Tokiu būdu savo finansavimo galimybes sužinosite neišeidami iš namų.

  • Kaip pasirašyti sutartį?

    Atsiradus galimybei registruoti automobilius VĮ Regitra nuotoliniu būdu, aktyvuosime sutarties pasirašymą nuotoliniu būdu.

  • Kaip sužinoti vėluojamos sumokėti sumos dydį?

    Sužinoti vėluojamos sumokėti sumos dydį galite išsiųsdami trumpąją SMS žinutę telefonu +37067184985, žinutės lauke įrašant:
    o Lizingo sutartis - MOK XXX000 11111111111
    o Nuomos sutartis - RENT XXX000 11111111111
    kur XXX000 – Jūsų naudojamo automobilio valst. numeris, o 11111111111 - Jūsų asmens/įmonės kodas.

  • Ką daryti atsitikus draudžiamajam įvykiui?

    Kreipkitės į draudimo bendrovę, taip pat informuokite ir mus el. paštu draudimai@mogo.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80099 (skambinant iš užsienio: +37052080700). Transporto priemonės atstatomasis remontas turi būti atliktas tik draudimo bendrovės nurodytuose servisuose.

  • Kaip elgtis, nusprendus išsipirkti transporto priemonę anksčiau laiko?

    Pateikite laisvos formos prašymą el. paštu info@mogo.lt, nurodant tikslią planuojamo lėšų pervedimo datą. Po prašymo pateikimo Jums bus atsiųsta sąskaita, kurią apmokėti galėsite Jums patogiu būdu. Dokumentus, reikalingus transporto priemonės registravimui savo vardu, galėsite atsiimti artimiausiame Mogo klientų aptarnavimo skyriuje (pasibaigus karantino laikotarpiui) arba nuotoliniu būdu, VĮ Regitra sudarius tokią galimybę.

  • Kur kreiptis, kilus papildomiems klausimams?

    Į visus Jūsų klausimus atsakysime el. paštu info@mogo.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80099 (skambinant iš užsienio: +37052080700).