Dažniausiai užduodami klausimai
Klausimai ir atsakymai apie visas paslaugas
Papildoma informacija
- Kur kreiptis, kilus papildomiems klausimams?
Į visus Jūsų klausimus atsakysime el. paštu info@mogo.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80099 (skambinant iš užsienio: +37052080700).
DUK covid'o metu
- Kaip užpildyti paraišką dėl lizingo ar nuomos paslaugos?
Dėl paslaugos suteikimo paraišką galite pildyti internetu www.mogo.lt. Užpildę paraišką, patvirtinkite savo tapatybę naudojantis „Smart-ID“ ar PIN generatoriumi. Tokiu būdu savo galimybes sužinosite neišeidami iš namų.
- Kaip pasirašyti sutartį?
Šiuo laikotarpiu kviečiame aktyviai naudotis elektroninėmis paslaugomis ir sutarties pasirašymą derinti nuotoliniu būdu. Jei tokios galimybės neturite – skambinkite nr. 870080099 užregistruosime Jus sutarties pasirašymui Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos klientų aptarnavimo skyriuose. Aptarnausime tik iš anksto užsiregistravusius!
- Kaip sužinoti vėluojamos sumokėti sumos dydį?
Kiekvieną mėnesį, prieš mokėjimo dieną, siunčiame Jums mokėjimo pranešimus SMS ir el. paštu, kontaktais, kuriuos nurodėte sutartyje. Mokėjimo pranešimuose rasite unikalią, Jūsų sutarčiai skirtą mokėjimo nuorodą, kurią atsidarius, bet kada galite matyti konkrečią mokėtiną sumą.
- Ką daryti atsitikus draudžiamajam įvykiui?
Kreipkitės į draudimo bendrovę, taip pat informuokite ir mus el. paštu draudimai@mogo.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80099 (skambinant iš užsienio: +37052080700)
- Kaip elgtis, nusprendus įsigyti transporto priemonę anksčiau laiko?
Pateikite laisvos formos prašymą el. paštu info@mogo.lt, nurodant tikslią planuojamų lėšų pervedimo datą. Po prašymo pateikimo Jums bus atsiųsta sąskaita, kurią apmokėti galėsite Jums patogiu būdu. Dokumentus, reikalingus transporto priemonės registravimui savo vardu, galėsite atsiimti artimiausiame Mogo klientų aptarnavimo skyriuje (pasibaigus karantino laikotarpiui) arba nuotoliniu būdu.
- Kur kreiptis, kilus papildomiems klausimams?
Į visus Jūsų klausimus atsakysime el. paštu info@mogo.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80099 (skambinant iš užsienio: +37052080700)
- Kaip elgtis netekus darbo, sumažėjus pajamoms ar pasikeitus Jūsų šeimos finansinei situacijai?
Kreipkitės į skolų administravimo skyrių el. paštu skolos@mogo.lt arba telefono numeriu 8 52 059861. Rasime Jums tinkamiausią sprendimą.
- Nepavyksta prisiskambinti, kaip sužinoti įsiskolinimo dydį?
Susisiekite el. paštu skolos@mogo.lt .
- Kaip atlikti mokėjimą?
Mokėtojo kodas – Jūsų asmens kodas. Mokėjimo paskirties lauke būtina nurodyti sutarties numerį. Sąskaitų numeriai: Swedbank: LT397300010134611977 arba SEB bankas: LT787044060007883921.
Primename, kad mokėjimą galite atlikti per PayPost/Perlo terminalus, Lietuvos paštą ir t. t.